Festivalstart

Ja så har Stadsfesten dragit igång. Mange jobbade ju på stället så jag passade på att åka till min utflyttade vän Jennifer och hennes norska man Gudbrand som hyrt en stuga.
Som barnvakt har de smart nog tagit med Jen's mamma Ellenor som kört dit med sin häftiga motorcykel. 
Isabell låg sött och sov i stugan så jag fick inte se charmtrollet idag. Antar att de kände sig som hemma då det kryllade av norrbaggar över hela campingen, nästan svårt att hitta igen en svensk :D

Jennifer
som otroligt nog tagit flyget upp tidigare för att vara med på min möhippa. :)
 



Eftersom jag tänkt hålla igen nu de här sista dagarna innan bröllopet så var jag gladeligen chaffis en sväng ner på
Stadsfesten. Var ruskigt sugen på en Langos eller en Souvas.. men jag höll mig!!
Vi kryssade igenom tälten lite och träffade lite vänner innan Gudbrand blev sugen att åka karru.
Eftersom Jennifer vägrade var det bara att ställa upp...
 
Tack och lov att jag inte ätit innan säger jag bara...


Innan jag blev grön av åksjuka                         Jag och Gudbrand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0