En lördag på Stadsfesten

Hade ju inte tänkt mig på stadsfesten, men det blev ju ändrade planer..
Hade en helt underbart kul kväll där jag träffade många jag inte sett på väldigt länge. Är ju lite av en hemvändarhelg och när vädret var bra så var ju alla på strålande humör...

Kunde iaf åka hem med Mange som slutade jobba där vid 02 tiden. Han har ju jobbat dygnet runt nästan sen i onsdags så idag när han slutade kl 16.00 så har han spenderat resterande timmarna i sängen.
Jag håller dock fortfarande på med bordsplaceringar och vigsel och festprogram... det är mycket nu...

Kommentarer
Postat av: Faster "Monkan"

Tusen tusen tack för en super trevlig kväll...det måste vi göra omm snart igen kram och lycka till på lör

2009-07-06 @ 19:44:37
Postat av: Helena L

Men detsamma!!!Tusen tack!! jag hade så otroooligt roligt så det är ett måste att vi gör om det!



Tack det lär behövas.. är mycket nu och så börjar man bli mer och mer nervös oxå..har man verkligen tänkt på ALLT :)



Kram kram

2009-07-07 @ 02:10:04
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0