Det stora skrattanfallet

Som tur var fick våran duktiga fotograf Ricke med felsägningen på kort. Jag brister ut i ett hysteriskt skrattanfall då först Prästen glömmer att säga Magnus rikgita namn, utan säger bara Johan Emanuel Lundström... och SEN säger Magnus SAMMA sak!!! Jag fick ju som jag skrev panik att giftemålet skulle bli ogilltigt och jag skulle gifta mig med "fel" så jag skyndade mig att  avbryta:
-Alltså Magnus !?
- Va ?
-Alltså du heter ju Magnus! ;)
haha.. ja sen bröt jag ihop... men sen fixade han namnet galant ;) ..blev iaf en underbart rolig grej vi inte lär glömma :) En sån där kul grej som lättar upp helt enkelt :)



Det var allt jag bjuder på ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Sara

hihi..vad gulligt!

2009-07-31 @ 09:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0