Dagen innan bröllopet

Ja så var det då dagen innan den stora dagen. Har varit och flängt hela dagen. Hämtat tårtan i Byske som min snälla vän Jenny har gjort med sin mamma (ni får se sen) blev hur bra som helst. Sen köpt blommor och pendlat mellan bergsbyn och där vi ska ha festen säkert 10 ggr. pjoooo...

Nu ska dock allt vara klart hoppas jag... jag ska gå och sussa för att orka med morgondagens schema.
 



Sov gott alla så ska jag försöka orka upp till frissan imorgon och den härliga dagen :)

kram på er och hoppas ni har en lika rolig dag som mig !!!


Kommentarer
Postat av: Monica

Lycka till nu på den stora dagen!!!



Kram på er alla!

Monica

2009-07-11 @ 00:14:19
Postat av: Tea

Ooooo, så roligt. Kul att ni fick fint väder! :-)

Lycka till och ha en alldeles fantastisk dag!

Kram Tea

2009-07-11 @ 11:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0