Victoria Silvstedt Obama Ekonomi

Ja ikväll måste man väl nästan se Victoria Silvstedts nya realityserie - my perfect life !  22:40 - 23:10 på 4:an (Om jag håller mig uppe så länge) haha... Man blir alltid lika paff när hon säger vissa saker. Hennes karriär började ju som ni kanske inte vet i Slalombacken ;) ... Jo det är sant.. Jag tävlade några tävlingar mot henne och hon var faktiskt riktigt bra! (hon var väl kanske inte lika framtung då iofs men ;)  
Såg henne när hon var inne i det där huset i 48 timmar med Paulo Roberto för massor av år sedan. Sen har man ju sett lite andra intervjuer också och ja ... jag vet inte vad jag ska säga om damen :)

Någon mer som ska se eller är jag helt själv ? :D


Är ju Bygglov och Såld på hus ikväll man kan försöka få lite inspiration av.  :)



Ja sen får man väl hoppas att Obama kan göra något bra av detta. Stor dag för honom idag :)

Vad tror ni ? Kommer detta ekonomiska krisläge att ändras ? När ?  

Vilka förändringar tror ni kommer att ske under detta år? Blir det bättre eller sämre tror ni ? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kanske man måste se då :P

2009-01-20 @ 21:28:45
Postat av: Hellan

Se vad ? :D



Ja nu har jag iaf sett Bygglov som byggde en pool och terass (enormt snyggt resultat)



Sen Såld på hus var ju riktigt kul att se. Den sista lägenheten med alla kanter var bara så sjukt snyggt!!



Nyss såg jag även Flickan med två ansikten.



Får se om jag verkligen orkar hålla mig vaken till Vickan ska premiära.

2009-01-20 @ 22:03:53
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Marlin

Jag såg programmet !



Hon verkar då ha pengar !!! =) Men om hon är snygg vet jag inte. ;)







2009-01-21 @ 12:12:44
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :D!

2012-01-13 @ 00:00:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0