Tillbaka igen !

Har varit borta nu ett tag från bloggen som ni kanske märkt :) Har varit så mycket nu ett tag och jag har bara velat ta det lugnt när jag haft en ledig stund.
Har varit och sorterat i mormors lägenhet, sett lite filmer(vilket jag inte brukar ha ro till) , börjat plocka tomtar, varit till tandläkaren med min halva tand, alltså bara den som satt kvar i mun ;) ... men ska tillbaka igen nu på tors för en helkoll så där lär det ju inte bli billigt det heller.

Har ju dessutom ett måste (!!!) i att köpa nytt avgassystem innan besiktningen... tror tyvärr inte jag kan övertala dem att det inte gör något då den låter som en folkracebil även om barnen tycker det låter superhäftigt ;) 

Idag var ju äntligen alla barnen samlade. Petra kom med sin pappa mitt på dagen och Maja, Moa och Melvin har snickrat och täljt pinnar i stort sätt hela dagen i det lilla förrådet  Magnus nu börjat riva i. (soon min nya walk in closet ;)  Detta rum görs dock nu endast provisoriskt för att vi ska få in Maja och Moas grejor någonstans när deras rum ska byggas om till två större rum. Men SEN kanske jag får min garderob där uppe för mina skor, kläder och väskor som lixom inte får plats längre ...fattar bara inte hur detta kan komma sig :) 






Medans Mange åkte iväg för att vakta på hockeyn så hade ju Melvin sin efterlängtade hockeyträning igen :) och OJ vad duktiga alla blir för varje gång. Maja och Petra gick dit och hem följde även Moa med på en promenad medans jag skjutsade hem hockeykillen i bilen. 

Har sen suttit och ringt runt för att försöka få tag på ved. Någon som vet av någon ved så hör MER än gärna av er för nu är det inte många klabbar kvar. 

Är det någon mer än jag som känner att Julen är över och man vill plocka bort allt redan nu ? Vet inte om det har med den tidiga julpyntningen på stan flera månader innan jul eller varför jag kännt så nu de senaste åren.

Någon som undrar hur det går med mitt nyttigare liv ?


 

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har inte börjat plocka bort julen ännu men jag hade inte så mycket detta år heller så =)

2009-01-06 @ 13:10:54
Postat av: Hellan

Nej det hade iofs inte jag heller, känns som det blir mindre och mindre för varje år konstigt nog. Barnen har dock kvar sitt pynt ett tag till i sina rum. /H

2009-01-06 @ 23:58:59
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Lianen

Jag har 2 barstolar i björk som jag just tänker såga itu för kassering. Du kan få dom att elda med. :-D

2009-01-07 @ 10:45:13
Postat av: Hellan

Hahaha tokfia.. du är för rolig du !



Inte har du väl köpt nya stolar som du inte berättat om ? :)

2009-01-07 @ 13:15:20
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Lianen

Nej nej nej, det är den ångestfyllda storstädningen! Jätteröjning så man kan komma fram. Känner du igen den? :-D



Jag har två fällbara solstolar du kan få också. Och ett gäng IKEA skåpbeslag..... Ett par små bordslampor ... Jag återkommer nog med mer. :-)

2009-01-07 @ 15:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0