NYÅRSAFTON

Ja så blev det bestämt att vi skulle vara hos oss denna nyårsafton. Enkelt, mysigt, Äta gott, prata, se på TV, ja helt enkelt umgås lite lagomt då man inte var så där jättekry i kroppen.
Jag hade det ju så klart perfekt med tre killar i köket som fixade och donade :)  Blev så otroligt gott så jag tror vi alla höll på att spricka och fick i stort sätt TRYCKA i oss med våld allt som var köpt. (vi rörde nästan inte chipsen då detta hade varit förödande för både kropp och byxor)

Var iaf jättetrevligt när de två (singel ;) killarna Fredrik Lundmark (Lumme) och Jörgen Selin (bor i storstaan) kom och var som vanligt glada.
 
Mange hade tryckt i sig lite väl mycket mat och slumrade in mitt i festen :)  Tar på att vara kock så klart.




Kommentarer
Postat av: Mika

GOTT NYTT ÅR ! ni ser ut att ha haft skoj =D

2009-01-01 @ 21:17:51
Postat av: Hellan

Tack detsamma !!

Jo det var jättetrevligt :) Hoppas du hade det bra oxå !

2009-01-01 @ 21:30:56
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: hanna b

åh, vad roligt det ser ut! hälsa jörgen från mig! :)

2009-01-07 @ 13:45:22
URL: http://hannabjorkstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0