Festfärdig

Ja så har man gjort sig klar att åka på Ingers 30 års fest. Har haft hårpanik som vanligt ... skulle göra allt för att någon skulle komma hit och fixa till mig. Har iaf kladdat på mig lite smink och använt volumastern för att få lite spret på tofsen ;) Ja alltid skrämmer man väl någon :)

Känns ju lite spännande då man ju inte är ut alltför mycket nuförtiden. Har iaf vilat hela dagen för att orka med så länge jag bara kan.

Magnus har fortsatt måla och nu har färgen kommit upp på väggen så fint :) Nu saknas som jag skrev tidigare en vägg mellan dessa rum, samt nytt golv, el och vatten/element.





Nej nu ska jag skynda mig så Magnus hinner skjutsa in mig till stan.

Ha nu en RIKTIGT härlig kväll allihopa !


Kommentarer
Postat av: Karolina

Men vilken pingla ... superduper fin!!!! Hoppas kvällen blir toppen!



Vad duktiga ni e på att göra iordning rummet/en .... det går verkligen undan!



Kram

2009-01-31 @ 21:41:56
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Drömmaren

Som ja förstog, du ser helt enastående ut, snyggare kvinna finns inte. Hoppas du haft trevligt ikväll d skulle då ja haft i närvaro.

/Keeps on dreaming

2009-02-01 @ 00:14:21
Postat av: Emma

Så fin du blev HellaPella ;o) Men det tycker jag ju alltid att du är - skitkul klänning! Var har du hittat den?

Hade du kul då?



kram! :o)

2009-02-01 @ 10:29:28
URL: http://frokenkuriosa.blogspot.com
Postat av: Helena L

Men gud vad ni gör mig generad !!!

jisses... blir ju knallröd hela jag...

Tack snälla ni :)



Hittade klänningen på No:one !



2009-02-02 @ 10:59:37
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Anonym

Får hålla med "Drömmaren"

Synd att det inte finns fler av dig ;)







2009-02-03 @ 08:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0