Vitamindrink och Gissa vad ?

Så vad tror ni detta kan vara ?




Någon som kommit på det ? :)



Så var man hemma från stresshanteringen.
Fortfarande tåras ögonen över direkt man pratar om framtiden och vad som ska hända med min jobbsituation. Riktigt stressad över detta. Inte lätt att stressa av när tiden jag har på mig att bli fullt frisk känns som imorgon och hela tiden flyttas närmare. (de har ju dessutom sagt att jag förmodligen aldrig kommer att kunna jobba heltid och då förstår jag inte riktigt hur de tänkt) Nåväl, det får lösa sig.

Min bil är ju lagad äntligen, startmotorn och avgassystemet bytt.. pärlan lever igen!!!  men tror ni inte att oljelampan börjar blinka IGEN (vi har ju just fyllt på olja) så är du expert på detta så berätta gärna hur dyrt det blir !
Lyser inte jämt utan lite nu och då bara.

Idag lyser iaf solen så man borde ju gå ut en sväng, men orkar rent inte, ska bara...ska bara... ;) Har tagit en rosa GI-drink idag få se om jag får i mig tillräckligt med vitaminer som det står att den ska innehålla. Något fel måste det iaf vara då jag fortfarande är konstant rastlöst hungrig.

Nu ska jag mysa lite med barnen som just kommit hem från skolan.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett råd SÄlj bilen medans den går! ;D

Jag gick 7km idag (duktig)

2009-02-10 @ 22:37:56
Postat av: Anonym

Klossar ?

2009-02-11 @ 08:23:13
Postat av: Helena L

SÄlja pärlan ??? är du inte klok!!! ;)

Ja det var duktit att gå så långt!



Nope inte klossar.. men dock något som handlar om min last :)

2009-02-11 @ 09:03:19
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Rosalie

Är det nån mall för att klippa o klistra i rätt vinkel för dina bilder? Vad har du för bilmärke,PI är duktig på kärror...så vi kan testa han (nu får jag sova på soffan hi hi hi) Allt gott

Rosalie

2009-02-11 @ 09:32:54
Postat av: Helena L

Rosalie - Hur menar du ? de bilder jag lägger ihop lite snett ? Nej det gör jag själv i ett bildbehandlingsprogram.

Jag har en sån där Toyota corolla så dom är ju inte så där vidare värst roliga att meka i ;) så han slipper, och du slipper sova på soffan..haha men tack ändå !!! ;)

2009-02-11 @ 09:37:25
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Helena L

Rosalie - Men oj så korkad jag är, du menar bilden här uppe ja.

Nej det är det inte hihi.. en annan last jag har



Gissa på! ;)

2009-02-11 @ 09:52:16
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Mia

Kaffekoppar uppifrån?

2009-02-11 @ 12:09:50
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Oj, vad kan det vara? Ingen aning alls faktiskt!

2009-02-11 @ 15:11:16
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Helena L

Mia hade HELT rätt ;)



Gjorde en karta på hur mina kaffekoppar stod när jag skulle lägga mig.

Köksbänken, databordet, rumsbordet och trappstolpen. :)



Bra gissat !

2009-02-11 @ 18:10:01
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack!

2009-02-11 @ 22:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0