återhämtning, maja och elvira

Jadå.. tjejerna är sååå nöjda. De båda har haft kompisar för att visa hur det blev. Här är Maja och grannen Elvira som verkar trivas i det rosa dockrummet :)





Ursäkta att jag inte svarat på allt de senaste dagarna. (Men det kommer snart!) 
Men jag är fortfarande helt knäckt efter helgen (även om man inte var på festivalen mer än någon timme så känns det REJÄLT efter) och bara sover och sover.. uppe på nätterna med halsbränna och ont i magen..och kroppen värker som sjutton... så jag är i soffan under täcket.
Mycket som snurrar runt i mitt huvud nu med alla bestämmelser och möten de närmaste veckorna. Är helt slut idag efter två samtal från F-kassan under dagen...

Men jag återkommer snart! 

                                  ( man kan väl få drömma att man var i denna form iaf  ;)

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Massa styrke kramar till dig.

2009-02-18 @ 20:29:41
URL: http://evalena.blogg.se/
Postat av: Lian

Jag känner igen kraftlösheten. Upp och nedvända dygnsrytmen. Tankesnurret.



Du behöver givetvis inte svara på det här.

Vad är det för möten i antågande? Trodde F-kassan kommit fram till att du inte ska jobba de närmaste 2 åren. Något nytt dilemma?



Vet du, varje gång jag funderar/ser eller ska köpa lakrits tänker jag på dig. Lakrits i choklad, kladdkaka. :-)

Det är svårt att hitta saltlakrits, enligt min erfarenhet. Fattar inte varför.



Om jag visste någon sätt att få dig piggare skulle jag göra det. Lovar i alla fall att inte ringa under natten. :-D

2009-02-19 @ 19:40:15
Postat av: Rosalie

Qul att läsa dina rader igen, åter i hemmets lugna vrå, Bryssel är fantastisk (påskliljorna var 20cm. långa o var som finaste ullmatta i parken)o farfar gjorde sitt "jobb" belöning- riktig belgisk choklad!



Allt gott,Rosalie o PI

2009-02-20 @ 09:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0