OLA GRATTIS KÄRA BROR !!!



ÅÅh morr.. har försökt lägga ut detta hela dagen men blogg.se har ju strulat och strulat... *suck*... hade nästan gett upp.. men nuuuuu gick det.. :)

Vill då äntligen passa på att gratta lill-brorsan lite extra mycket på denna stora dag här på bloggen :) .. GRATTIS GRATTIS !!!! Då han själv valde att åka ner med AIK-bussen för att se matchen mot Modo. (Vaddå se Foppa ???!!!!!! när du hade kunnat va med MIG !!!!Jaja.. det ska jag minnas ;) 

Barnen har iaf ringt och sjungit för honom. (jag lät han slippa höra min vackra kråksång ;) 

Hoppas du blev nöjd över presenten !!! :)

Vi kommer snart och testar skotern !!!

Kramar från oss här i Berschan ! Hoppas din dag varit bra...  trots förlusten... 


Kommentarer
Postat av: Mika

Grattis Ola!



Vilken snygg familj ni är =D

2009-02-12 @ 22:44:41
Postat av: Eva

GRATTIS HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA !!! :D



2009-02-12 @ 23:35:24
Postat av: Anonym

Grattis!

2009-02-13 @ 07:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0