Ingers 30års fest

Ja så var det dags för Ingers 30 års fest. Nere i en supermysig källare mitt i stan hade hon hyrt en Lions-lokal. Gästerna var många och kom från landest alla hörn vilket var jättekul!
Buffématen var jättegod. En härlig blandning med bla kyckling, ugnspotatis, pizzaslice, toste, sallat och mycket mer som bjöds på under kvällen.
Själv fick jag lära mig att ha halterneck INTE var min grej då min nacke började krascha allt för tidigt. Men lyckades ändå hålla mig upprätt ända till kl ca 23.30 iaf. Men sen gick det bara inte längre... så då kom Mange och hämtade skröppelfia.
Jag hade iaf jättekul så länge det varade med allt trevligt folk :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

ser kul ut =)

2009-02-02 @ 13:42:40
Postat av: Inger

Så många fina bilder du har tagit vännen :) o så skoj vi hade ;)



Kram

2009-02-02 @ 16:30:58
Postat av: Anonym

Vad bra du hade kul vännen :o) Jag hade en liknande fredag, Pussen fick hämta mig kl 1 (så jag höll ut lite längre). Hehe, gamlingarna svänger sina lurviga va ;o)



kram på dig!!

2009-02-02 @ 18:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0