Speaker och grillmästare

Idag blev det att stiga upp i ottan för att vara på ladan kl 8.
Jag skulle sitta i sekretariatet i 3 timmar, sen i kiosken, sen sälja hamburgare i två timmar (ute i blåsten)
Detta blev lite mycket då jag ju är van att sova mina två timmar där mitt på dagen.
Åkte därför hem vid 15 tiden med ett iskallt skelett i hopp om att tina upp, sova en stund och sen kunna åka på fest.
Men där gick jag bet. Vaknade strax före Robinson. HJÄÄLP!!!

Magnus som skulle vara med på årets hockeymatch med sina kompisar på Ske-kraft Arena, hade sån knävärk att han hade  bestämt sig för att stanna hemma helt plötsligt.
Måste väl erkänna att det kändes som ett klokt beslut då han ju har opererat det andra rätt nyligt och nu har lika ont i det andra, men det hade ju varit grymt skoj att se honom spela.
Han valde att inte ens åka dit utan istället bevaka hans frus skönhetsömn snarkandes i soffan ;)

Vi skulle känna efter hur det kändes när jag sovit en "liten" stund.
Men när jag vaknade hade Magnus satt igång och rensa källaren med sin stereo på högsta volym (hans älsklingssysselsättning) så det blev en välbehövlig sömn, Robison, paketinslagning och städ för oss ikväll. 
Vi får väl ta sista dansen nere vid källartrappen istället nu när det blir så fint ;) 
 


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-20 @ 08:48:17
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0