Ösig match

Idag for jag och Melvin på AIK-Match

AIK - Modo

Otroligt bra match måste jag säga. 6001 betalande så jag lovar att vi inte frös på läktaren ;)

Måste ju säga att vissa ramsor de vräker ur sig när någon gjort fel inte är så barnvänliga
(Dessa har Melvin tack och lov inte hakat på utan bara de vanliga hejjaramsorna)

Han sa faktiskt efter matchen att det blev lite dumt där i slutet av matchen.
-Vad menar du ? Vi vann ju !!!,sa jag
-Jamen bråket i slutet, asså Norgren var ju med i bråket och han är ju ändå lagkapten mamma :-/

-öööh..ja hur förklarar man att det är vanligt att det blir hett i sånna matcher. Man kan ju inte säga:
-När du blir stor kommer du oxå att vilja slåss på isen! Det går ju inte säga...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0