Julshow och retro/vintage-klänning

Idag blev jag och Magnus bjudna på Julshow "The Marklund Story" med Västerbottensteatern, av svärmor och Stephan. Riktigt underhållande och det blev så klart många skratt :) Mikael Lindgren är ju bara underbar!!


Klicka för att komma till Västerbottensteaterns hemsida



Fick ha min nya Vintage-klänning jag är så galet nöjd över ;)
Hade dock här inte hunnit fixa frillan..haha..hemskheter.


wow, ser nu att jag kommer att passa jäkligt fint i köket  mot fondväggen ;)
Dock inte mitt favvoplace att vara i men... bara det ser bra ut så ;)


Här ser ni mönstret lite bättre, mycket röd,lite svart och lite rödlila :)
Dock inte lika knallig som på bilden.. mycket mycket mildare 


Kommentarer
Postat av: Malin

Den var ju skitsnygg! Klart att du får ju offra dig lite nu när den passade så bra med fonden.

Så fort det kommer nån så får du springa och ställa dig där i alla fall:D

2009-12-06 @ 18:52:10
Postat av: Anna

Härligt snygg!

En sån vill jag me ha, fast jag är ju blond så du passar mycket bättre i dessa färger!



2009-12-06 @ 22:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0