Julfest x 2

Idag var jag och Moa fortfarande hängiga.
Huvudvärken hos mig har då vägrat släppa och jag är tröttare än tröttast.

Nåväl, julfesterna skjuts ju inte upp för att man är hängig som förälder. 
Petra hade sin julfest på sitt kära nedläggningshotade Freja (som ju nu är definitivt tyvärr) 
Festen är bara till för eleverna så det blir spännande att höra vad de gjort när hon kommer hem snart.
(Sitter och väntar uppe som man ju lär göra fler gånger framöver :)

Hon har för sina egna pengar shoppat denna fina klänning på Åhléns, som hon har i kväll på festen och sen i jul. 

Bara att inse att man har en stor tjej nu...

  


Vi andra däremot hade ju annat showande att se på. 
Trots snörvel och skallebang gick jag, Maja och Moa gick till Melvins lussetåg för att se när Melvin var en söt liten tomte i det stora tåget.
Riktigt roligt detta året med en massa nya inslag.
Råttor, Rudolf, den riktiga tomten och en massa andra gästspelade.



Sen blev det fika för alla innan det var dags att gå hem till "Mammas pojkar" finalen ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Barnen är så söta!!!

Försökte se Melvin i luciatåget =)

2009-12-11 @ 12:41:50
Postat av: Helena

Ja de är söta (och snälla) så :)



Ja Melvin stod på andra raden så det var lite svårt att se.

Maja och Moa hade dock första parkett så de såg allt väldigt bra :)

2009-12-11 @ 13:47:35
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi var faktiskt möss, inte råttor.

2009-12-11 @ 14:39:26
Postat av: Malin

Hoppas ni piggnar till er i helgen!

2009-12-11 @ 15:35:08
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Helena

Anonym - OJ jisses, hur kunde jag säga fel :) Till mitt försvar får jag väl säga att jag kallar även barnens hamster för råttan så jag har inte så stor pejl på gnagarna ;)



Malin - Jodå, Moa är då pigg idag och jag har mindre ont i huvudet nu på em.

Så "peppar peppar" :)

2009-12-11 @ 18:33:14
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0