JULAFTON !!!

I år skulle vi ju vara hemma hos oss på julafton. Himla skönt måste jag erkänna :)
Dock hade jag missbedömt tiden lite kontra hur mycket jag hade kvar att fixa.
Blev rejält stressigt sista timmarna...och höll på att springa runt som en råtta sista minuterna då jag insåg att
farstun såg ju för hemsk ut.
BORT med alla kläder så alla ryms !!! In med alla 55 skor i en låda !!! skrek jag panikartat..
Knack knack!! HJÄLP DE KOMMER NU !!! och jag såg fortfarande ut som en fågelskrämma i håret.
Nåja.. de har ju sett mig förr... men det skulle ju komma en sån stor och stilig tomte så jag hade ju velat vara snygg iaf för honom ;) ...men men... han har ju sett mig nyvaken utan smink några gånger oxå så...



Sen var det mat som gällde... Vi hade ju bestämt att vi skulle köra "knytkalas"-stuket så det kändes ju himla skönt. Dock så hamnade jag i ett paniktillstånd då jag upptäcker att potatisgratängen hade rymt !!!
Hur mycket jag än sökte så var den puts väck. Pappa och syrran ställde sig dock och gjorde två nya. Fattar fortfarande inte om vi har råttor i kylskåpet eller vad :-/






Nu är alla i säng och jag ser bara runt på allt papper... får bli städ imorrn... och så klart visa er lite julklappar ;)

Sov gott och hoppas ni haft en lika härlig julafton som jag (Förutom stressen då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0