En herrans oreda... igen :)

Ja så har golvläggningen börjat. Eller iaf underlaget är snart utlagt.
Dock måste det dras en massa nya rör i golvet för att få bort de gamla som
har en tendens att falla sönder för oss. *suck*
 
Många hade säkert slipat det gamla slitna golvet. Men vi väljer att lägga nytt
ekgolv istället så vi får bort rören och får ett likvärdigt golv som de i resterande huset.

Nog har golvet varit slitet så det har stört lite, men inte hade man en aning att det
sett ut så här hemskt (!!!!!) som det syns på kortet, hemska tider vad läskigt att se
när alla möbler är borta.

Nu är iaf allt i en röra igen..haha.. (vi flyttar bara runt på arbetsplatsen ;)
Men när det är klart lär det ju kännas helhärligt. När man renoverar är det ju
faktiskt legalt att det ser lite stökigt ut :)

Mange har dessutom hunnit lägga klinker i källaren för den kommande pannan som
ska in när vi borrat.

Längtar tills golven är lagda här i vardagsrummet och även i sovrummet så nedersta våningen känns klart.


Kommentarer
Postat av: Angela

Alla är så duktiga just nu...

Golv och väggar- t.om. Peter (Arvid är så glad över din kompis målning).

Smitta ner mig- (helst först till januari) ...

Så ska jag sätta igång med något av alla hemska rum S

Ha en härlig helg!



2009-12-04 @ 10:55:12
Postat av: Inger

Men tänk så skönt det blir när ni får det klart :)

Lycka till med allt arbete vännen

Kram

2009-12-04 @ 11:39:37
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

Det kommer bli kanonbra :)

2009-12-04 @ 12:29:57
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: Helena L

Angela - Ja jag fick se en bild på målningen och det såg skitsnyggt ut :) Kul att han verkar bli nöjd!

Haha.. ja jag ska försöka smitt ner dig när jag återfår min energi igen ;)

Det är ju så kul att fixa och göra om så snart är du nog på gång igen :)



Inger- Ja jag vet ju att det kommer att bli jättefint så jag längtar rejält, lite stök får man allt stå ut med ;)

Tack söta! Kram



*Hell's Bitches-* Kul att du tror det, ja jag känner att det blir superbra! :)

2009-12-05 @ 10:47:44
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0