Loppisfynden

Här kommer några av loppisfynden jag gjorde i Söndags.
Kommoden är jag toknöjd över då jag gick och flukta de på den tills hon började rea ut alla sina saker ;)
Blev lite annat smått och gott oxå förståss. 
Nu är det bara en stor tallrikshylla åt mitt blåa porslin jag är ute efter men jag tror Mange får bygga en sån istället.
Har limmat ihop skumgummit till den andra sittdynan (då en madrass var för kort) och sytt överdraget från tyget jag hade så gästerna har någonstans att sitta på fredag. För då vankas surströmming... slurp! 

Maja blev för övrigt förskräckt att figuren gått sönder i armen :D
- åh vad fin... vad synd att den har gått sönder i armen bara



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0