Gästvänligt Suring Rensning

Ja så ser gården ännu en gång ut som hej kom och hjälp mig. Mange har ju kommit på att vi ska förlänga plattorna runt huset och sen grava lite mera och fylla upp med granulering så det inte skjuter lika mycket på vårkanten.

-visst, det låter väl bra, sa jag men anade inte att det skulle bli så här geggigt igen. Är ju dessutom inte så gästvänligt heller (Ja inte barnvänligt heller) ...Har självklart varnat min nästan blinda mor så hon inte trillar i hålet om det blir ett spontanbesök. Man får ju alltid trösta sig med att det blir fint när det blir klart iaf. Geggan finns dock inne i hela huset hur mycket jag än skurar så är det fotspår en timme senare. Magnus har ju fått låna en radiostyrd grävskopa så han tycker nog det hela är rätt skoj. Pojkar (!!!) ;)

 

Hade ju suringsfesten i fredags hos oss. Solen sken och jag nästan skakade innan jag fick i mig första klämman... MUMS!!!!!!




Igår fick jag även ett il att rensa i garderoben. Känns befriande och skönt att få lite lättare att hitta. (ni som sett min garderob tidigare har väl nästan smullit av av min hemska ordning med alla kläder intryckta i ett högt berg)

Melvin var förskräckt i början men hjälpte gärna till att rensa då han gillar sånt (ännu) Petra låg mest i högen och snappade åt sig det jag inte fick på mig längre.. dvs det kommer att hamna ÄNNU en gång i tvättkorgen...








Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Hejhopp!

Var ett tag sedan jag var inne här. Grattis till giftermålet.

Kram

2009-08-10 @ 16:20:28
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Helena L

Men hej hej tjejen :) och tack så mycket :)



Var ett tag sen jag var in till dig oxå så jag måste nog rusa dit direkt :)



Kram

2009-08-10 @ 17:24:26
URL: http://helenafoto.se
Postat av: Blondinmamman

Oj oj!!

Nu ser jag ju vilken vallgrav barnen har försökt beskriva!:)

Lät väldigt spännande när dom berättade:))



Trevligt med suringparty oxå!

Nu vart jag skitsugen! Blir nog suring i helgen:D

2009-08-11 @ 20:51:20
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Helena L

Haha...ja man har helt klart för mycket kläder..gulp.. jag är dålig på att slänga/lägga bort för man KAN ju behöva just det plagget snart;)



Ja det är svårt att hålla ordning i garderoberna när det bara slits ut och trycks in hela tiden... haha.

"-Men det där är ju min vad gör den här!!!!"



Nåväl... nu skulle dom få en chock om de fick så så fint det blev ;)



Ja det var sjukt gott med suring! så skynda köpa och njuuut!!! ;)

2009-08-11 @ 22:03:01
URL: http://helenafoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0