Bröllopsbilderna upplagda

Nu har jag lagt upp rätt många bröllopsbilder på min hemsida om ni vill se :) 
(lägger ut fler senare)

Klicka på bilden så kommer ni till rätt ställe. 
För att slippa klicka på varje kort i galleriet så klickar ni på högersidan av ett stort kort så kommer nästa bild  (vänster = bakåt)
Bläddra till nästa sida gör ni med pilen.... men det där kan ni ju redan ;)


Körde till Petras match idag. Blev förlust igen tyvärr men de spelade himla bra ändå.
Blev även färgning av Petras hår tillbaka till hennes utväxts färg som egentligen är ganska mörkt.
Blev sååå otroligt  fint (Visar kort på henne senare)

Imorgon är det dags för kompetenstorget igen... måste lägga mig i tid för att orka upp känner jag.

Lev och må
 

Kommentarer
Postat av: Pinglan

Va kul med alla bilder! Har längtat lite efter att se själva party-bilderna! ;-)

2009-08-19 @ 20:14:38
Postat av: Blondinmamman

Vad kul att få se alla bilder!

Vilket minne för livet ni har!:)

2009-08-21 @ 22:19:30
URL: http://blondinmammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0