Moas kalas

Ja så var det dags för Moas kalas med ett gäng tjejer från klassen och grannar.  Melvin och Maja ville hjälpa till med fixandet.
Melvin kom på en väldigt bra lek, att alla tejer skulle komma in till han och berätta var sin hemlis, så skulle han berätta den värsta senare  :D ..haha..
Dock gick den leken inte in på leklistan. ;)

Blev fika, fiskdamm, frågesport, vattenlek och disco.. och det lät som alla hade väldigt väldigt roligt :D 

Av erfarenhet så är det ju bra om man har aktiviteter så det händer något hela tiden... jag var helt färdig på kvällen...pust.. Tur man jobbat på fritids och dagis i några år... :D






Senare på kvällen kom äntligen Petra hem från Borgafjäll. Hade visst inte varit alltför bra väder men lite skoter och skidor hade det ändå blivit.

Idag har jag ont i kroppen så jag har legat i soffan hela fm. men ska sätta mig i bilen och köra till Kompetenstorget ändå. Är ju bara att pallra sig hem om det blir värre känner jag. (är ju för nyfiken för att missa något där ;)

Ha en fortsatt bra dag alla! och tack för alla Grattis vi fått :)

Kram / Helena

Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Verkar som kalaset blev riktigt lyckat! Moa är helnöjd:) Hoppas det inte var kalaset som tog knäcken på dig!? Du får krya på dig! Ha d bra så länge:)

2009-04-06 @ 19:39:32
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Helena L

Men så kul att höra !! :D



Har sovit hela eftermiddagen sen jag kom hem, men morgondagen blir säkert bättre.



Tror absolut inte att det bara hade med kalaset att göra, jag har ju bara sånna här dagar ibland :)Gäller bara att lyssna på kroppen då och vila så mycket man kan så vänder det fortare :)



Känns iaf skönt att Moa tyckte att det blev bra på kalaset! :)



Hälsa flickorna så mycket och ha det så bra du med !

2009-04-06 @ 20:54:54
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Ser ut som om ni haft ett trevligt kalas.

Hoppas du känner dig bättre.

Kram

2009-04-06 @ 22:16:42
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0