Ingers avskedsmiddag på Vegas

Ja så blev det att försöka fixa till sig direkt man kom hem från Malå. För i afton var det dags för min kära vän och, ja man kan väl säga att hon varit min arbetsledare på jobbet när jag arbetstränat. Hon har gått och fått sig ett nytt spännande jobb så därför lämnar hon oss... sorgligt nog... *snyft snyft* 

Blev iaf en helkul kväll på Vegas med helt underbar mat (kan tyvärr inte uttala vad jag åt.. kunde tack och lov säga "Jag tar samma" ;) men jisses vad gott det var...

Skrattade som vanligt så sminket rann av mig... Glömde ta mitt vattenfasta som jag brukar ta då det är risk för skrattanfall... Nåväl... blev lite tight om tid så jag får skylla på det ;) 



 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja visst hade vi trevligt!

Vill du dela med dig av fler historier ur ditt liv så kommer jag gärna och sprider min mascara med dig igen :-)

2009-04-17 @ 23:23:09
Postat av: Helena L

Hahaha...jamen det låter bra det :D



2009-04-20 @ 10:55:50
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0