IKEA-helg och Salander

På Lördag morgon tog jag och Mange en sväng till Luleå för att utnyttja den sista gratishotellbiljetten. Lite shopping på dagen och sen på kvällen gick vi och  såg på Lisbeth Salander ...

Sen blev det en öl på hotellet på kvällen och sedan upp med tuppen för DÅÅÅ var det dags för en IKEA-resa till Haparanda ;)



Gick som vanligt en direktsväng till REA-hörnan och hittade direkt ett toaskåp för 349kr som kostat 985 kr...dvs att jag TJÄNADE 636kr direkt !!! ;)

Blev även lite tyg och praktiska saker till barnens kläder osv... sen även.. hör och häpna.. lite växter... RIKTIGA (!!!!) dvs oplastade ;)  (Svimmar ni???) ... får se hur länge de håller denna gång... (Har dock lovats hjälp av mina bonusbarns mamma Malin så jag måste ge växterna en chans iaf ;)

Nu är iaf barnen tillbaka. Petra åkte dock redan i Lördags till Malå. Men nu har vi packat för Mig och de resterande tre barnen för en tripp till husvagnen i några dagar. De är dock hysteriskt peppade så det gick nästan inte att få isäng dem. :)

Hoppas alla haft en trevlig påsk !!!

Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Vem ska sköta växterna nu när ni borta!!!

Dom kanske dör!

Det var faktiskt min första tanke:D

Den andra var att, jag hoppas ni får det jättetrevligt i malå!

Hälsa barnen:)

2009-04-13 @ 09:47:34
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas ni får underbara dagar i husvagnen, blir allt lite avundsjuk..... Och tack igen för att du handlade åt mig också! Kram

2009-04-13 @ 16:20:21
Postat av: Karolina

Husvagn är MYS ;)



Fina ni e'!!



Kram

2009-04-14 @ 23:03:41
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0