En ny designer :)

Mäkta stolt mamma man blev idag när Petra sliter upp ett linne hon sytt på slöjden :) var tydligen bara hon som gjort en sån och den blev perfekt i formen och jättefin med den påsydda blomman !
Ett av hennes favoritprogram är ju Projekt Runway ;)



Idag var jag tyvärr lika knäckt som igår..förstår bara inte vad som är med mig. Fruktansvärt ont i armar och fingrarna och så trött att jag knappt orkade byta kanal på TVn i soffan. Tog mig dock till Kompetenstorget men sen fort hem och lägga mig igen.

Låg tills dess det var dags för fotbollsmötet för Moa och Melvins lag. Blev inte mycket bestämt då det som vanligt inte var någon som ville ta på sig ansvaret att sköta fixandet av jordförsäljningen. Alla blev skrämda då den senaste "ansvarspersonen" sa att det skulle minst ta 20 timmar att ordna allt (!!!)    (Vem vill göra det då ??)
Kan bli att alla lägger pengar istället. Men det känns ju måttligt kul när man har två i denna åldersgrupp och då måste betala det dubbla... *suck*... dvs 700 kr bara det...

Att barnen ska få spela fotboll skall de utöver dessa pengar då betala alla spelaravgifter.. lagavgifter... medlemsavgifter ... dressar.."som alla andra har" ;) ..ja ni förstår... det blir enormt mycket per barn innan allt är betalt.... men men.. det är ju superkul att de gillar det så självklart är det värt det !  :)

Sitter nu och väntar på Brothers & sisters som självklart då man är toktrött är försenat pga hockeyn... morr...
 
vi hörs imorrn !


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-08 @ 18:44:52
Postat av: Pinglan

...å så blev det helt inställt i slutändan tom!!! Hur irriterande som helst! :-S

2009-04-08 @ 18:46:17
Postat av: Helena L

Ja jag vet... helt galet irriterande.. suck

2009-04-08 @ 20:19:10
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Viola o Leah

Tack...ja hon är underbar vår lilla prinsessa..:) Detsamma säger jag om dina barn....helt underbart söta o goa! Grattis igen till giftemålet!!:)Kram Viola

2009-04-08 @ 20:28:23
URL: http://prinsessanleah.blogg.se/
Postat av: Helena L

Tack tack Viola och Leah :)



Ja din Leah är ju helt galet söt !!! :)

2009-04-08 @ 22:23:21
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0