Avgjutning av öra

Ja idag var det dags för avgjutning av Melvins öra då han vuxit så mycket sen han först fick dem. Han älskar att åka på sånt här och känner sig så stolt. Han berättade fnissandes att alla i klassen igår hade tyckt att det var sååå orättvist att han fick fara på sånna roliga saker så ofta, och det känns ju otroligt skönt att det inte blir en jobbig grej för honom utan att han är stolt över sina hörisar istället  :)


Sen har jag, Magnus, hans mamma och hennes sambo varit och tittat på festlokalen idag :) Fastän jag varit där några gånger så såg det inte alls ut som jag mindes.. betydligt bättre faktiskt. Det är ju alltid svårt att föreställa sig hur det ser ut när ingen är där och borden är borta, så det var skönt att få åka dit och titta så här innan man bestämmer hur bord osv ska rymmas. 
Nu ska jag ställa i ordning klädkassarna och kartongerna jag ska lämna imorgon på bytardagen.

Vi hörs snart igen!   

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Skönt att han tycker det är ok att göra detta. Han ser så lungt och glad ut.

Ha en bra dag.

Kram

2009-04-24 @ 06:07:12
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Rosalie

Hälsa grabben att jag har 3 blåa stenar på min hörapparat! jag ville en "mask" som liksom kryper fram ur örat, men det gick inte...sådana finns bara i sortimentet på Stockholms Läns Landsting!



//Rosalie

2009-04-24 @ 07:03:13
Postat av: Karin

Grattis på dig tjejen

Kram

2009-04-27 @ 11:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0