UMANING (Jag har ...

Jag har antagit en utmaning av Hanna!

Regler:
* Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade!


- Jag värmer upp alla kaffekoppar minst tre gånger i mikron innan jag hinner dricka upp. (har ca 3-5 koppar igång samtidigt utspridda över huset)

- Jag var bara 138 cm lång när jag gick på högstadiet. Kallades myran (sen växte jag och blev SÅ HÄR stor ;) 159 och en halv (...nästan 160 ;)
 
- Jag har mer än svårt att säga nej. (men är på bättringsvägen)

- Jag älskar att röra glass mjuk och sen krossa ner dillchips och gräva runt. Även strips och mjukglass är en riktig höjdare!! 

- Jag gillar hellre silver än guld. (om det inte gäller sportsplaceringar ;)

- Jag har spelat hockey med killar i ca 9 år..sen startat upp ett damhockeylag, tävlat i länslaget i Slalom, samt gått bordtennisgymnasiet i Lycksele. Men nu .. går jag.. eventuellt ;)

- Jag har många .. fina...bruna.. blommor. Det här med gröna fingarar har tyvärr hoppat några generationer men söker förbrilt om man kan hitta några billiga på postorder.


Jag utmanar , JossanDilbaMariana , RickeDernebo , PerWilhelmsson

Kommentarer
Postat av: Louise

Nä hörredu jag är inte den bästa på att ge träningstips. Jag har hittat på bortförklaringar för att slippa träna i sisådär två månader nu ;)



Vilken mysig blogg du har förresten!:)

2008-10-30 @ 09:58:34
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Mariana

Hej!



Jag har antagit utmaningen!!!



Det var inget dåligt startfält jag fick tampas med ;)



Kram på dig!

Mariana



PS! Jag tycker ändå att din hemsida är grym! DS!

2008-10-30 @ 12:24:27
URL: http://dompen.blogspot.com
Postat av: Helena L

HÄRLIGT Mariana !!! :) Visste väl att jag kunde lita på dig ;)



Blir grymt kul att få läsa :D



Vi ses och hörs snart!

Kram kram!

2008-10-30 @ 14:12:31
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Helena L

Hej Louise :)



Haha.. du låter som mig ;) Man börjar så bra, men inte håller träningslusten i sig något vidare värst länge inte. Hittar du på något som hjälper så är du mer än välkommen att berätta! ;)

2008-10-30 @ 14:14:37
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0