Kultiverad men ingen idol

Så fick man äntligen mysa lite med syrrans charmtroll. Får ibland nästan abstinens efter dom då det ju inte är så ofta man ses. Antar att dom känner likadant efter sin moster ... ;). Fick mig direkt en teaterföreställning med huvudrollsinnehavarna Olle och Alva.
Blev sen en titt in till mormor som hade klätt sig fin inför det stora besöket av systrarna black&white. Hon var dagen till ära (så klart) på strålande humör och piggare än någonsin trots sin svåra sjukdom. Blev många skratt till hennes roliga påhitt och utlägg.





Sen blev det hem igen för att göra sig redo för Teaterkvällen och ta ett kliv in i det kultiverade livet. 





Första gången jag varit på en riktig teater så det var helt klart en upplevelse :) Snittar och cider i pausen då det skulle firas 75år... läs mera om Drömkvinnan



Sen skulle man hem för att se det inspelade idol... hade försökt mig på det geniala ShowView.. trodde jag...
Men inte hade det startat när jag tänkt inte,SUCK. Så det blev till att se utröstningen utan att ha sett själva låtarna. Känns dock inte ännu så intressant att det spelar någon roll vem som åker av någon anledning. Tidigare  har jag alltid haft någon sorts favorit ganska snabbt men i år vet jag inte.

Gillar dock Lars ibland...(låter ibland som en sån där ihålig vacker ankpipa i baktonen)  och Kevin med sin utstrålning och duktiga showsång tror jag är en av de i toppen iaf !
Anna är självklart duktig i sin genre, och sjunger så det värker i benmärgen när hon sjunger  Have a heart  -  låten.
Loulou Lamotte måste man ju dock hejja på här uppe som kommer härifrån Burträsk :) störtskön soulsångerska. Läste dock nu på aftonbladet att hon kritiserat Abba av någon anleding :-/


Men nu är det dock dags att varva ner efter denna händelserrika dag...


Kommentarer
Postat av: Lian

Jaa, du har rätt, cerise är på tapeten igen. Till och med reklamen under inlägget är cerise! hahaha

2008-10-25 @ 00:52:28
Postat av: Helena Leiford

haha.. ja jag förstår vart du vill komma.. du vill så klart se min ceriserosalila volvo på bild igen va ? ;)



Håll ut ..den kommer snart ;)

2008-10-25 @ 00:56:33
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0