Möbeldesign

                     
Har ju den turen att ha en egen Byggare Bob här hemma. :)
Jag har då ritat och förklarat typ hur jag vill ha dessa möbler och Mange har snickrat och målat.
 
De två hyllorna sitter ovanför min dator för att kunna gömma A4-papper och fotografier mm. Kanske ev ska göra någon målad/klistrad detalj på dessa sen! eller bara ha de vita..Förslag ?




















Bordet är tänkt att det från ingången av rummet bara se slätt ut..(För att få ett "rent" intryck...och man slipper känna att det ligger saker slängda i hålen även där) men där man sitter finns fack där man kan ha Tv-tidningar och fjärrisar osv. Finns två fack på långkanten och ett vid kortkanten då på ena sidan.
Benen ska nog ev kortas ner lite och kanske flyttas ut något. Men bättre att köra med det säkra före det osäkra och inte kapa för mycket. Jag är iaf jättenöjd :)  Bordet är dock inte torrt ännu, men imorrn kan man nog använda det hoppas jag. Får dock vänta med ändringarna till Magnus kommer hem från Kiruna. (men då hinner jag kanske vela och fundera klart ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

OTROOOOLIGT snyggt bord! Vad duktig han är på att snickra! Kan man få beställa ? ;D

2008-10-29 @ 10:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0