Mitt i klacken

Jag skulle ju följa med Melvin och Petra på hockeymatchen igår ..för en kvällsmatch med Luleå som mostståndare släpper man inte iväg barnen själv på :)

Måste säga att som gammal hockeyspelare så ryckte det rejält i fötter och armar när man såg ut över isen...

Barnen fick välja de bästa platserna.. så klart mitt i klacken !!!






Klart medryckande och deras ramsor har klingat i mitt huvud hela natten.

Skönt nog blev det vinst för  AIK och det var relativt lugnt på läktaren.

Min lillebror Ola var vaktmästare på isen och fick langa godis till Melle och Petra då det var OMÖJLIGT att ta sig från plasen. 


 

Magnus var som vanligt ordningsvakt på stället men när jag slet upp kamerna så var han borta illa kvickt... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0