Halloweenplanering och övernattning

Ja här är det fullt sjå för barnen att planera inför Halloween. Det skrivs lappar över vad som önskas inköpas. Dräkterna testas för att kontrollera att det inte är något som blivit för litet. Allt måste ju klaffa :)



Sen har dom då ikväll kommit på att nu när de alla har Skollov vill de sova över ... hos varandra.. :D
Rätt praktiskt när det sker inom huset må jag säga ;)



SÅ nu har de tre små myst ihop så jag hör dem knappt. Bara Petra sitter uppe med mig. Kanske man hinner vila en sväng i soffan nu...

Ska sen sätta mig med utmaningen Hanna gett mig :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så mysigt de ser ut att ha! Mina barn längtar också till Halloween :)

2008-10-29 @ 10:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0