Gardiner uppe!

Hittade för någon vecka sen gardiner på Hemtex som jag inte kunde glömma! Har kännt en tid att jag börjar vara less på att ha tunna smala panellängder överallt och ville därför byta ut några av dessa mot lite mera ombonat tyg.
Dessa var ett par Blue Heaven gardiner 140x240 som faktiskt räckte ända ner trots vår höga takhöjd. Tyget är i stort sätt som byxtygen på mina favoritbyxor som ju då är av lite tjockare kvalitet. =)
Sen längst upp vid öljetterna är det lite hårdare, ja jag vet inte om jag kan kalla det skinn (men kanske lite mockaskinn) som verkligen gör sig snyggt mot det gråspräckliga tyget under. Jag är iaf väldigt nöjd och hela rummet känns helt annars. 



                                         
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va snygga gardiner! gillar skinnimitationen vid öljetterna. Vilken bra smak du har. Funderat på bli inredare?

2008-10-22 @ 00:12:54
Postat av: Helena Leiford

Kul att du gillar dom! Ja jag föll pladask!



Inreda är väl alltid kul! ;)

2008-10-22 @ 00:26:18
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0