Folkrace

Blev en sväng till Boliden för pappa tyckte vi kunde "hitta" lite ved i hans förråd :) .. Han hade dessutom gjort den berömda älgskavsgrytan man bara inte kan tacka nej till... Sen var ju även busfröna Alva och Olle med Brorsans Hilda där. Olle pratade mycket om folkracetävlingen vi var och såg på. "Jätterooligt".. "Bilar krockar.. jätterooligt" 




Så jag har sökt upp lite mera bilder från den dagen där vi alla åkte iväg för att se en tävling... Vi syskon är i stort sätt uppvuxen vid folkracebanan och har själv haft en bil i mina ungdomsår.. Ska se sen om jag hittar igen en bild på den :) 

(Mer bilder från denna tävling finns för två dagar sen bla syrran och Ecke)
 






Kommentarer
Postat av: Utsocknes Träskfjord

Hej o hå ... är den grytan en riktig höjdare??

2008-10-26 @ 00:52:06
Postat av: Helena Leiford

Ja verkligen!Supersmarrig.. Men pappas mat är helt otroligt gott överlag så :)

2008-10-26 @ 09:58:10
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Rosalie

Kan inte du lägga ut recepten?-om farsan tillåter ;)





2008-10-26 @ 11:18:41
Postat av: Helena Leiford

:D vad kul att du är intresserad! Jag kan höra med Leffe få se om han delar ut sina kunskaper.. tror dock han är lite som jag (tar lite hittan och dattan beroende på vad man är sugen på ;)

Denna borde han ju dock ha någon sorts pejl på. Ska självklart höra med honom! :)

2008-10-26 @ 17:22:34
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0