Spruta Trots Vaka

Idag när jag var på jobbet blev jag valskinerad (som Håkan Bråkan säger)  med influensavaccin.
Var lite osäker ifall jag skulle göra det men plötsligt satt jag där med en spruta i armen.
Känns verkligen skönt att aldrig mera behöva bli förkyld :) Dock fortfarande väldigt ont i huvudet och kroppen.

Satt med Petra och såg SOS familj som alltid är lika intressant. Ikväll handlade det om lite mindre barn och mycket om just trots. De gav detta boktips som faktiskt verkar vara rätt bra om man har småbarn.


 
i Trotsboken kan man få tips på hur man bättre kan hantera trotsåldern.

De tidigare programmen har ju handlat mera om barn i 12-14 års åldern så det har ju Petra sett med stora förskräckta ögon. 


Hade inte Mange (med ryggont) ropat från sovis att jag skulle slå på femman så hade jag missat Brother and Sister som är ett av mina favvoprogram. 
Skådisar som Sally Field, Calista Flockhart, Rob Lowe, Danny Glover och Ron Rifkin mfl vimlar runt och i familjen Walker. RIKTIGT bra serie (enligt mig). 

Ja nu har valvakan börjat.... men det tänker jag INTE spjärna upp ögonlocken alltför länge på. Just nu ser jag dock på Filip och Fredrik ( Racet till vita huset) som jag även såg på The Voice i morse promota för sitt program. De ska visst vara helt partiska (Obama :) 

Nej nu är det dags för sängen, så slipper jag räkna röster. Sov gott!  

 


 

Kommentarer
Postat av: Cammen

Jag trodde jag var ensam som följde Brothers and Sisters. Bara synd att det går så pass sent, men nu när jag jobbar natt missar jag det aldrig!!



Det går inte ett avsnitt utan att man måste torka bort en tår, vilket ger programmet ett gott betyg! :)

2008-11-05 @ 22:49:07
Postat av: Helena L

Nejdå, vi verkar iaf vara två om det :D



Håller helt med!

Visst är det sent, men ack så värt att hålla sig vaken till :)

2008-11-05 @ 22:57:31
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0