Rosa hår och ny telefonpryl

Blev väckt av Melvin som kom inspringade i sovrummet.
- Mamma skynda dig upp! Det är min lyckodag! Sen började han slita i rullgardinen. När jag fått upp ögonen bländas jag av det vita pudret som låg som ett tunt täcke på gatan.
-Det har snöat !!!! det är pizza på skolan !!! och vi har fått byta platser... fast det var ett tag sen men det är ju ändå tur va mamma !!!?? 
Underbart med sån entusiasm att vakna till :)

Slog som vanligt på The Voice. In glider Josefin Crafoord i sitt nytonade ROSA hår !!! Måste dock säga att det funkade på henne !!! lite blondvitgrårosa (dvs inte så knalligt)

Sen fick man ju även se lite av min favoritbonde Peter (han som dejtar killar) som ju varit en storstadskille som tröttnat på utelivet och blev sen av med körkortet och då bestämde sig för att hålla sig ute på virsan och föda upp hästar. Han skulle man lätt må bra av att ha i sin omgivning.  

Det roligaste av allt var ju ändå den nya inneprylen (från Japan) Emilia de Poret kom med som present. Om ni minns de gamla telefonlurarna med spiralsladd, så där har ni den!!! Man kopplar in denna stora telefonlur som bluetooth och går sen runt och pratar ..haha.. Så klart i olika färger som högblank silver mm ! se här på ett ex 

Själv skulle jag inte tagit svart dock :) . Skulle lätt köpa en sån då jag tror att mina fingrar har lättare att hålla i en sån än en tunn telefon man måste krampa runt. (om den nu inte väger så mycket förståss)


Har nu skickat iväg mina barn och skjutsat magnus barn på sin skola och ska vidare på stresshantering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0