Glamour och Björn Axén

Idag vaknade jag inte till The voice utan av att telefonen ringde och där var jag fast.
En försäljare, så klart trevlig som sjutton.
Jag som skulle träna mig att säga nej hade inte en chans när han tog mig så där tidigt på sängen.
Tidningen Glamour med schampo och balsam från Björn Axén (för krulligt, färgat och slitet hår) kommer snart att dimpa ner i min trasiga brevlåda.

Allt detta som TACK! och att de ville visa deras uppskattning för att jag tidigare varit prenumerant och avslutat (!?)
Nåväl, alla trix är väl säkert tillåtna i säljvärlden har jag förstått :) 
Kan väl vara trevligt med lite bättre balsam någon gång så det blev väl inte helt dumt denna gång.


Tittar ut och ser att det snöar för fullt så det känns äntligen lite ljusare ute. Hade tänkt gå en promenad men nu är orken redan borta. (vart sjutton den nu hann fara på 30 min. Har ju bara hunnit klä mig) Får hoppas den återkommer efter en sväng i soffan och några koppar kaffe. Fingrarna har inte vikt ut sig helt ännu så jag ska inte skriva så mycket nu.

Har ni några tips på goda energidrinkar, smoothies eller andra saker man blir pigg av så berätta gärna :)   

Kommentarer
Postat av: Anna

Det finns energituggummin ;)

2008-11-21 @ 17:50:01
Postat av: Ingo

Ha, ha... du är lika lurad som jag:) Visst är det svårt att säga nej till dessa jä*la försäljare... Men ibland kan det ju vara för en god sak om inte annat...



Ha det bäst...

2008-11-21 @ 20:15:08
Postat av: Helena L

Anna: .. jasså ?? vart hittar man sånna då ? lät ju helt super då jag gillar att tugga med mina skakande käkar :D



Ingo: haha.. jasså du är oxå så där lättlurad ? Måste säga att jag gärna varit med er (tjejer) imorgon men jag får spara mig tills en fest där jag är lite piggare och orkar hålla ton ;)



2008-11-21 @ 21:42:33
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Malin

Supergod energidrink!!



1 stor klyfta galiamelon

1/2 Avokado

1 Kiwi

Mixa ordentligt

Blanda i 2 dl Äppeljuice och ev krossad is,

färdig att dricka, är så god att jag ibland inte hinner hälla upp i glas, utan dricker direkt ur mixskålen ;)

2008-11-22 @ 20:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0