Klädval ?

Idag var jag på jobbet en sväng. Fortfarande rejält sliten och har värk som sjutton efter utredningen i umeå. Känns som jag blivit överkörd av en pistmaskin. Fick både en jättefin julklapp samt smarrig julmat av jobbet. Åkte sen hem och sov ett bra tag.
Senare åkte jag och Petra in till stan för att möta upp min mamma som behövde lite julklappshjälp.

Själv hoppades jag hitta något roligt inför morgondagen då det ska bli middag ute med några vänner. Affären Cativaa har ju tyvärr konkat så där var det rejält med Rea idag!  Hittade denna jag blev helt förälskad i. Vet dock inte hur sjutton jag ska ha den, men det kanske ni kan hjälpa mig med :)

Med skärp? Med kjol under ? eller ha den som den är utan något till ?




Eftersom Magnus har haft julfest med jobbet ikväll så har jag och Petra sett (jag sovit) lite film. Nu är det dock dags för sängen. Godnatt !  


Kommentarer
Postat av: Mika

Allt var snyggt, jag vill också ha en sån!

2008-12-20 @ 11:25:45
Postat av: Mia

Utan något till, skärp eller utan spelar ingen roll tycker jag.

2008-12-20 @ 12:47:13
Postat av: Mats

Tjenixen... Skärp utan kjol under.. Snyggt...





2008-12-20 @ 15:09:50
Postat av: Helena L

Tack för tipsen !! :)



Ja jag lyssnade på er men körde en fegis med ett tunt linne under ;)

2008-12-22 @ 23:45:52
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0