Första möten i Stockholm

Ja det jag gillar med bloggandet är ju att man inte "behöver" lägga ut bilder som är så där jättebra utan mera bilder som betyder något :) Man kan lägga ut bilder man tagit med telefonen osv.
Tittade nyss och såg lite bilder från min första ensamma stockholmresa när jag varit så galet dålig i flera år att jag inte kunnat göra något. Kunde knappt gå året innan. Tog mig mod att beställa en biljett med lite hjälp av en kompis (Jenny) Magnus och några kompisar till honom skulle byta fönster i huset och han förstod nog att jag skulle bli hypergalen av allt skräp och damm som skulle ligga överallt så han tyckte gott jag kunde åka ner om jag ville det. (dock är jag rätt obrydd om sådant men jag höll med ;)

Spännande värre var det då jag inte träffat nästan någon av de jag skulle träffa. Men jag kände att jag måste ta chansen då biljetterna bara kostade 290 kr.
Träffade ju Johan Sjöbeck och Hanna Björkstedt, min kusin Anna och hennes familj, Jessica (Tove) Frank och Robert Kollin.




Kommentarer
Postat av: 08-ing !!!!

Kul att se lite bilder på Hanna :) Jag följer hennes blogg.



Din var jättefin också!

2008-12-01 @ 21:54:47
Postat av: Anonym

Modigt! :)

2008-12-01 @ 21:56:23
Postat av: Djungelrepet

Du känner ju halva stan!

Ingen idé att babbla om hur det är här.... :-)

2008-12-02 @ 18:18:05
Postat av: Helena L

haha.. nja jag tror det finns några till i den där stan om jag får gissa ;)

2008-12-02 @ 19:36:40
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0